Even snel dan

Ze slaat de deur met een nijdige klap achter zich dicht. Haar kinderen lopen jengelend de kamer in, waar het een puinhoop is, en dan moet ze ook nog naar een verjaardag. Het is weer zo’n dag waarop echt iedereen wat van haar moet. Waar is die lulhannes van een vent als ze hem nodig heeft? Nou, vlug het cadeau inpakken, de kinderen schone kleren aantrekken en weer op pad.

Een kwartier later zitten ze in de auto, op weg naar de zoveelste kinderverjaardag deze maand. Met dezelfde kinderen, dezelfde moeders en dezelfde vermoeiende verhalen. Als ze parkeert, ziet ze Anneke’s fiets staan. Gelukkig, met haar kan ze tenminste lachen.

“Mama, mag ik het cadeautje geven?” Shit, vergeten mee te nemen! Dat kan er ook nog wel bij! Anneke lacht als ze haar blik ziet. “Ga het maar halen, ik hou je kids wel in de gaten.” Ze belooft snel terug te zijn en stapt weer in haar auto.

Als ze thuiskomt, ziet ze zijn auto staan. Mooi, denkt ze, die kan ik meteen op z’n donder geven. Maar wat ze ziet als ze binnenkomt, doet haar verstommen. De kamer is helemaal opgeruimd en hij staat in de keuken de ramen te lappen. “Wat doe jij nou?” vraagt ze. Hij kijkt om. “Schoonmaken. Ik vond dat ik ook weleens wat kon doen. Ik heb de kamer, de keuken en de wc al gedaan en ik ben nu met de ramen begonnen.” Ze begint te lachen: “Die heb ik van het weekend al gelapt, dat hoeft echt niet.” “Oh, oké, dan ga ik straks boven verder.” Ze kijkt hem bedenkelijk aan: “Dat heb ik gisteren gedaan. Niet gezien?” Hij lijkt een beetje betrapt: “Eh ja, tuurlijk wel… Wat doe jij trouwens hier? Je moest toch naar een verjaardag?” “Cadeau vergeten, ik pak ’t even en ben weer weg.” Hij gaat voor haar staan. “Is het een leuk feest?” “Neuh, weer dezelfde koppen en dezelfde verhalen.” “Dus je wilt niet gauw terug?” “Hoezo?” vraagt ze een tikkeltje achterdochtig. “Nou, ik heb ook even de tijd… En we zijn alleen thuis…” Zijn hand glijdt langs haar wang. “Mijn hoofd staat echt niet naar dit soort geintjes, hoor.” Zijn hand stopt bij haar borst: “Geintje? Ik ben bloedserieus.” Ze schampert: “Wat wil je doen dan? Mij hier nemen?”

Hij tilt haar op, loopt met haar naar het aanrecht en kust haar hartstochtelijk op de mond. Ze schrikt van zijn directheid, maar het windt haar ook op. Hij is nog steeds zo sterk en geil als een beer. Ze voelt zijn stijve door de stof van zijn linnen broek tegen haar schaamlippen aandrukken. Op dat moment scheurt hij haar jurkje stuk. Heel even rilt ze, maar dan doet hij haar beha los en trekt die soepel uit. Zijn handen glijden onder haar slipje en omvatten haar ronde billen. Hij schuift het slipje naar beneden en het valt op de grond. Daar staat ze, naakt. Zijn handen verkennen haar borsten, rug, buik en billen. Ten slotte belanden ze bij haar venusheuvel. “Het doet me toch niks,” probeert ze nog, maar als zijn vinger tussen haar schaamlippen glijdt, weet hij dat ze liegt. Hij tilt haar op het aanrecht en zoent haar nog een keer, natter nu. Snel zakt hij door zijn knieën, trekt zachtjes haar schaamlippen uit elkaar en likt haar. Ze kan alles volgen in de spiegelende deur van de koelkast. Dit ziet er heerlijk uit, als in een ondeugende droom!

Hij staat op, doet zijn T-shirt en broek uit en neemt haar mee naar de grote eikenhouten keukentafel. Als hij er op zijn rug op gaat liggen, begrijpt ze dat hij soixante neuf wil. Nou, dat kan-ie krijgen, denkt ze, terwijl ze bovenop hem klimt. Ze manoeuvreert haar natte poes boven zijn wachtende mond, terwijl ze zelf aanschuift om zijn fraaie pik eens duchtig te pijpen. Hij pakt haar billen, trekt ze een beetje uit elkaar en kreunt verheerlijkt als hij haar kutje en kontje ziet. Hij likt haar weer en steekt in elk gaatje een vinger.

Hij heeft een orale voorsprong op haar, het is onvermijdelijk en overheerlijk. Zijn pik schiet uit haar mond als ze kreunend klaarkomt. Ze springt van de tafel en zit in een wip op het aanrecht. Hij komt voor haar staan en laat zijn lul in haar nauwe gaatje glijden. Ze kijken elkaar strak aan, terwijl hij haar neukt. Zijn ballen kletsen tegen haar billen en hij zuigt af en toe aan haar tepels. Hij begint te grommen. “Kijk naar me als je komt,” zegt ze. En dat doet hij. Hij komt, heel heftig. Als hij uit haar gaat, loopt zijn zaad uit haar natte poes op het aanrecht. Ze veegt zichzelf schoon met haar slipje. “Ik ga me aankleden en snel terug naar die verjaardag. Zorg jij ervoor dat de keuken weer tiptop is als ik terugkom?” Ze loopt naakt de trap op. “Oh ja, dat jurkje en die onderbroek kunnen wel weg.”

Reacties