De nieuwe op kantoor


Ik zag je voor het eerst tijdens de lunch. Je zat recht tegenover de bar en keek me veel te lang doordringend aan met je felblauwe ogen. Na een tijdje wendde je hoofd af en ik bleef achter met een vreemde kriebel in mijn buik. Ik had geen idee wie je was. Een paar dagen later zag ik je weer. Je bleek pas sinds die week een kantoorunit te huren in het pand. Weer gleden je blauwe ogen over mijn lijf, ik werd er opgewonden van. Je vroeg mijn telefoonnummer. Ik twijfelde even, omdat ik een prima relatie heb, maar gaf het toch. Een paar uur later kreeg ik het eerste berichtje. Er volgden er meer en meer, steeds persoonlijker, een beetje stout ook. Het ging steeds verder. Als we elkaar zagen, was de spanning voelbaar en ik zat regelmatig met een doorweekt slipje achter mijn bureau. Vandaag vlogen de geile berichtjes ook weer over en weer…

Na werktijd staan we in jouw kantoor. Plotseling draai je de deur in het slot. Ik voel mijn buik kriebelen en mijn hart bonst van de spanning. Je kust me en ik voel mijn slipje vochtig worden. Ik wil dit al zo lang. Zachte kussen gaan dan ook al snel over in geile tongzoenen. Je handen hebben inmiddels hun weg gevonden onder mijn shirt. Je streelt mijn huid en kneedt mijn borsten. Mijn tepels priemen naar voren en zijn super gevoelig onder je aanrakingen. Snel trek je mijn kleren uit. Je kijkt bewonderend naar mijn slanke lijf en knijpt in mijn billen. Zelf ben je nog helemaal aangekleed, maar voordat ik de kans krijg om je kleren uit te trekken, duw je me achterover op je bureau. Je tilt mijn been omhoog en houdt een touw voor mijn neus. Snel bind je mijn polsen en enkels aan elkaar. Ik lig op mijn rug, mijn kutje wijd open door de houding. Je likt een keer stevig over mijn klit. Mijn lijf schokt en er ontsnapt een kreun aan mijn mond. Je smoort mijn kreun door je tong in mijn mond te laten glijden en terwijl je me streng aankijkt, zeg je: “Niemand mag je horen, alleen ik.”


Je kleedt jezelf uit. Ik bewonder je gespierde lijf, je grote pik heeft zo te zien weinig opwarming meer nodig. Je knielt voor me neer en snuift mijn geur op. Drie vingers glijden met gemak in mijn kletsnatte grotje. Je begint me stevig te vingeren, terwijl je tong mijn klit proeft en stevig likt. Hijgend en kreunend geef ik me over aan dit pure genot. Je slaat hard op mijn billen en waarschuwt weer dat ik stil moet zijn. Zonder je vingers uit me te halen, sta je op. Je stopt er nog een vierde vinger bij terwijl je voor me komt staan. Je harde pik danst voor mijn mond en gulzig zuig ik hem naar binnen. Ik hoor je zwaar ademen terwijl ik vanuit mijn krappe positie probeer om je zo diep mogelijk te pijpen. Je vingert me nog steeds met vier vingers in een moordend tempo. Mijn gekreun wordt luider en ik voel een orgasme opkomen, heftiger dan ooit, alsof het diep vanbinnen komt. Je pik glijdt uit mijn mond als ik hijgend klaarkom. Tot mijn verbazing voel ik vocht op mijn buik landen. Je vingert door en als ik mijn ogen open doe, zie ik het vocht uit mijn grotje spuiten. Mijn lijf schokt hevig en het lijkt een eeuwigheid te duren voordat ik weer bij kom. Je kust me en likt het vocht van mijn buik. Je maakt de banden om mijn polsen en enkels los en als ik rechtop ga zitten, zie ik dat zelfs de vloer nat is.

Ik pak je pik en lik aan je eikel. Met mijn hand masseer ik je ballen. Je begint te stoten en ik open mijn mond. Je stoot diep en snel, ik krijg nauwelijks adem. Je trekt me aan mijn haar naar boven en zoent me wild. Je vingers glijden weer in mijn kutje en het duurt niet lang voordat ik weer dat gevoel in mijn buik heb. Je trekt me omhoog en draait me om. Ik steek mijn kont hoog in de lucht en je geeft er een paar klappen op voordat je je harde pik naar binnen stoot. Ik schrik van je omvang, je vult me helemaal. Blijkbaar denk jij daar anders over, want terwijl je rustig neukt zoeken drie vingers hun weg langs je pik naar binnen. Wat een fantastisch gevoel. Je neukt me met lange diepe halen, ik voel je vingers op precies de juiste plek en kom nog een keer klaar. Je trekt je terug en ik hoor het vocht op de grond kletteren. Met een brede lach op je gezicht sta je uit te hijgen. Je fluistert hoe geil je het vond. Ik had nooit gedacht dat ik me zo zou kunnen laten gaan bij een andere man.



Reacties