Op de hotelkamer (1/3)

Deel 1, Op de hotelkamer
Dit opwindend en geil verhaal bestaat uit 3 delen.

Op een Belgische hotel kamer.
Al jaren zijn wij, Jaap en Anneke, goed bevriend met
Kees en Yolanda en hebben geregeld contact met elkaar.

Yolanda en Anneke gaan 2x per jaar gezellig met elkaar
winkelen in Antwerpen en boeken dan 1 overnachting,
Kees en ik zijn gezellig bij elkaar en passen op de kids.

In die tijd praten we over alles, dus ook over onze vrouwen,
waarbij ons sex leven regelmatig de revue passeert.
Ik weet van Kees dat Yolanda nogal preuts is wat hij al jaren
langzaam aan het veranderen is.

En het heeft succes want hun sex leven is sterk verbetert,
ze draagt nu sexy ondergoed en korte rokjes en in bed
fantaseert ze graag.

Zo is een fantasie dat ze met 2 mannen neukt.
In een van onze oppas avondgesprekken waar Kees dit
onderwerp weer eens besprak gaf hij aan dat ze mij
regelmatig noemde als 2e man in bed,
ik reageerde direct dat ik dat wel eens zag zitten.

Nadat de dames weer thuis waren vertelde Anneke mij
hoe het weekend was geweest. Ze hadden flink gewinkeld
en dat Yolanda lingerie had gekocht. Op mijn vraag wat
voor moest ze lachen, want dat was een ander verhaal.

Na het winkelen gingen ze uit eten waarbij de wijn vlot
op ging waardoor Yolanda aardig tipsy was en terug op
hun kamer ze haar lingerie wilde tonen.

Ik werd wel erg nieuwsgierig geworden en spoorde Anneke
aan om de details te vertellen, ze zei oke maar bloosde erg….

 

Reacties