In de tram

Ingezonden : Vincent.

Omdat ik die ochtend eerst naar de tandarts moest
zat ik pas om een uur of tien in de tram naar kantoor.

Lekker rustig.
Voorin een paar oudere mensen en achterin helemaal niemand.
Ik nam achterin plaats.
Bij een halte stop stapte een ongeveer 60 jarige dame de tram in
en ze ging schuin tegenover mij zitten.
Toen de tram weer in beweging kwam viel mijn oog op deze over buurvrouw
en het viel me meteen op, dat ze zwarte kousen droeg met een elegante hak.

Ze droeg een kort jasje,
dus ik had een leuk uitzicht op haar benen.

Ik kon mijn ogen er moeilijk vanaf houden
en toen ze ging verzitten en haar benen o
ver elkaar heen sloeg kreeg ik nog meer inkijk
en zag dat het geen panty was,
maar ik zag de donkere boord van een zwarte nylonkous.

Ik bleef kijken en mijn fantasie ging op de loop
en mijn leuter begon aardig te steigeren.

Op een gegeven moment merkte ik dat ze me door had,
even ging ze verzitten en ik keek met een ruk de andere kant op.

Toen even later weer keek, kon ik mijn ogen niet geloven.
Ze was weer anders gaan zitten en nu zo dat ik recht tegen haar aan keek.

Ik had veel verwacht maar niet wat ik toen zag
want ze had haar benen redelijk wat uit elkaar geplaatst
en ik keek recht in haar rok.

Ik zag de bevestiging van haar nylonkousen
en keek tegen haar kruis aan.
Niet dat ik veel zag, maar ik kon zien dat ook haar slip zwart was.

Ik kreeg het er benauwd van.
Toen ze op stond dacht ik teleurgesteld dat ze op de plaats van besteming was,
maar dat was niet zo. Ze kwam naast me zitten en keek me aan.

Ze lachte vreemd en keek ongegeneerd naar de bobbel in mijn broek.
Voor ik er erg in had had ze de bobbel in haar handen
en rommelde ze mijn ritssluiting open.

Met ongekende handigheid had ze mijn keiharde pik in haar handen en ze glimlachte.
Ze aaide over mijn eikel en begon zachtjes te trekken.
Ik dacht dat ik gek werd zo spannend was het.

Het duurde niet al te lang en ik voelde dat ik domweg klaar zou komen.
Ze deed met haar andere hand haar sjaal af
en terwijl ik klaar kwam en het sperma in volle teugen de weg naar buiten zocht
duwde ze haar sjaal op mijn spuitende lul en ving alles op.

Ondertussen remde de tram af bij een halte
en terwijl mijn pik nog uit mijn broek hing stond de oude dame op
en stapte vliegensvlug uit de tram.

Ik was te verbaasd om ook maar iets te ondernemen e
n voordat ik bij mijn positieven kwam reed de tram weer weg.

Uit het achterraam keek ik haar na, ze zwaaide vrolijk lachend
en ik zag dat ze de sjaal lacherig naar haar gezicht bracht.

Weg tram, weg dame en een onvergetelijke tramrit rijker.

Reacties