De Thaise voetmassage

Vandaag liepen we door Haarlem om idee-en op te doen.
Met andere woorden, shoppen.

De hele dag heb ik al last van nek en hoofdpijn.
Dus was blij dat we bij “Hans” aan de ged. Oudegracht iets gingen drinken.

Ja ja Hans van de the coach house inn . Een aanrader.

Tijdens het brainstromen kwam Hans de bestelling opnemen.
En hadden het over mijn nek en hoofdpijn.
Totdat Hans zei, Weet je wat jij nodig hebt ? Een massage !

Kijk hem aan en zei, zeker een Thaise massage.
Ja, antwoorden Hans. Niet waar ze over rug heen lopen.
Maar een voetmassage. Die werkt zeker tegen nek / hoofdpijn.
Verder op zit er een.

Was toch wel nieuwsgierig en baat het niet schaad het niet. 😉
Hans, ben zo weer terug.

Het was 5 min lopen vanaf Hans en het kon niet missen.
Bij het binnen komen werd ik vriendelijk begroet.
En kon meteen plaats nemen in een stoel.

Zo eentje moet ik thuis hebben, wat zit dat relax.
Niet veel later kwam er iemand bij me en vroeg of ik ergens pijn had.
Vertelde over mijn nek en hoofdpijn.

De gene ging mijn voeten wassen met lauw water en kruiden.
Na het drogen werden de voeten onderhanden genomen.

Wist niet wat me over kwam.
Er werd gemasseerd en gedrukt en voelde het in mijn nek.
Duurde niet lang of de klachten waren weg.
Voelde me weer fris en fruitig.

Dat een voetmassage zo een impact zou hebben wist ik niet,
Ze knijpen, drukken en kneden in je voet. En je voelt het in je nek.

Ben een ervaring rijker.
Terug naar Hans voor het eten.

ps. Eten bij Hans is ook een aanrader !!

Pieter

Reacties