Erotische fantasie verhalen

In de grand cafe te Haarlem.

Zit ik aan een tafeltje bij het raam die over de 
ged. Oude Gracht kijkt.

Met mijn laptopje op het tafeltje staar ik naar het scherm.
Echter mijn aandacht wordt richting het raam getrokken.
En aandachtig kijk ik naar de mensen die voorbij schieten.

Valt mij op dat het eigenlijk een wereld op zich is.
Iedereen met een eigen verhaal.

Maar had met deze gegeven natuurlijk niets aan.
Of toch wel, want er moet wel een verhaal komen.

Terwijl ik weer naar buiten kijk komt er een idee in mijn gedachten.
En dat idee en meteen ook de vraag …

Je one night stand is een Alien

En de vraag die meteen kwam, wat doe je dan ?

Weet dat er veel mensen hier over fantaseren.
En op erotisch gebied zijn er wel meer fantasie’s werkelijkheid geworden.
Daar later meer over.

Maar met deze gedachten heb ik meteen een vriend gebeld.
Om over deze gedachten te praten… en drinken ;).

En geloof het of niet, het verhaal is af.
Weet alleen nog niet waar ik het verhaal gaat plaatsen.
Denk op Erotische Wereld.

Pieter.

Reacties